Már a Cofidisnél is igényelhető Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel!
Végre a Cofidisnél is igényelhető Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel. Ráadásul nincs szükség számlanyitásra és bankváltásra sem az alacsony THM-hez. Mekkora összeg igényelhető? Miért fogyasztóbarát? Kiknek ajánlott? Miért érdemes a Cofidis Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitelt választani? Megválaszoljuk a legfontosabb kérdéseket.
Miért érdemes a Cofidisnél is igényelhető Személyi Hitelt választani?
Mert a Cofidis Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel online felvehető, személyes segítséggel, és nincs szükség bankváltásra vagy számlanyitásra. Alacsony kamat mellett vehető fel magas hitelösszeg, nincs szükség jövedelemátutalásra, szabadon felhasználható és teljes mértékben online intézhető a hiteligénylés. Minimum hárommillió és maximum tízmillió forint igényelhető szabad felhasználásra. Kiszámítható, hiszen a teljes futamidő alatt fix kamatozású. Amennyiben minden kért dokumentum benyújtásra kerül, az igényléstől számított két napon belül kiutalásra kerül az igényelt összeg. Nincs hitelbírálati díj és folyósítási jutalék. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy a Cofidis Személyi Hitele elnyerje a fogyasztóbarát minősítést. Ezt a minősítést csak azok a kölcsönök kaphatják meg, amelyek megfelelnek a Magyar Nemzeti Bank által meghatározott ügyfélbarát feltételeknek. Kifejezetten azoknak ajánlott a Cofidis Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitele, akik számára fontos, hogy a Magyar Nemzeti Bank által minősített hitelt vegyenek fel.
Mi a Cofidis Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel igénylésének menete?
Érdemes első lépésként a Cofidis honlapján található hitelkalkulátorral előzetes kalkulációt végezni, ezt követően pedig áttekinteni a személyi kölcsön igénylésének feltételeit. Amennyiben minden feltétel teljesül, következik az online előminősítés kitöltése vagy az ingyenes visszahívás kérése. Ha a hitelkérelem előzetesen elfogadásra került, el kell dönteni, hogy milyen formában kerüljön sor a hitelfelvételre. A szerződéskötés történhet ügyintézővel videóhívás során, illetve önállóan önkiszolgálóban. A videóhívás során az azonosítás történhet szóbeli vagy írásbeli szerződéskötéssel, illetve elektronikus aláírással. Amennyiben nincs szüksége az igénylőnek segítségre, választhatja az önkiszolgáló lehetőségét. Ebben az esetben a nap 24 órájában, a hét bármelyik napján megköthető a szerződés szóbeli nyilatkozattal. Ha van társigénylő vagy a szerződéshez biztosítás tartozik, csak a videóhívás lehetősége választható papíralapú aláírással.
Az oldalon megjelent írás kifejezetten informáló jellegű és kizárólag a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. mint a szerzőknek a véleményét jeleníti meg. A szerzők ezen véleményüket az előzetes szakmai tájékozódásuk és az akkor elérhető legrészletesebb információk alapján fogalmazták meg és jelenítik meg a közzétett írásban, ennek ellenére a szöveg tartalmazhat az olvasás napján már elavult és/vagy már nem a valóságnak mindenben megfelelő adatokat. Ennek megfelelően a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. a tévedés jogát teljes mértékben fenntartják, a fenti megfogalmazás semmilyen módon és formában nem tekinthető a tények egyértelmű megjelenítésének. Kérjük a döntése meghozatala előtt feltétlenül tájékozódjon és kérjen szakmai segítséget.